Niko nije savrsen!

Kao sto ste i primjetile ja dugo nisam nista pisala na bloggu. Razlog? Ima ih vise, al je najveci dogadjanja na nasem zadnjem sastanku a potom i e-mail razmjena o tom istom dogadjanju. Iskreno receno cekala sam na reakcije na prvi mail, medjutim nisam ocekivala tako "nereagovanje" na isti. Do sada sam dobila samo dva maila kao reakcija na prvi.
Ja ne znam dali je pametno da se ti detalji iznose ovdje na blogg pa cu pokusati biti malo "diskretna". Ja pokusavam (sto ne mora znaciti da sam uvijek) da budem realna i da saslusam sve strane da bi dosla do nekih svoji stavova i misljenje. Ja smatram da su posljednje diskusije krajnje neozbiljne. Ne zelim s tim reci da je neko bio u pravu a neko ne. Ne, ja smatram da odrasle osobe trbaju da se ponasaju malo vise diplomatski, jer u ovom slucaju su to osobe koje predstavljaju ne samo sebe vec i druge.
Moje misljenje je da se u demokratskom drustvu dozvoljavaju vlastita misljenja i stavovi. Da se stvari ne smiju zataskati i ignorirati. Mi imamo problem i ako se on ne rijesi ja ne znam da se to onda moze nazvati demokratija. O problemima treba da se diskutuje ali ne na nacin na koji je to uradjen. Smatram da smo mi jedna cjelina al i istovremeno da je ta ista cjelina sastavljena od mnogih dijelova, nas kao clanova.
Iskreno receno ja sam razacorana. Kako ovo treba da se rijesi ja stvarno ne znam, al smatram da ne treba da se ovakvi problemi ignorisu.

Kommentarer
Postat av: Emira Slipicevic,Kristianstad

Drage moje Biserke1

Svaki dan otvaram stranicu da bih vidjela da li je neko ostavio komentar ali nista-ni sama to ne uradim jer sam ogorcena na sva poslijednja dogadanja.Pitam se samo zasto nam to treba,zar mi ne znamo bolje-formirali smo udruzenje da bi se druzili,bili podrska jedni drugima ,smijali se i uzivali u drustvu jedni drugih!!!!Medutim,dogadaju nam se stvari koje me ne prestaju cuditi,pa zar mi zaista nemamo veci nivo nego ovaj koji pokazujemo?Dvije clanice,kao mala djeca prepiru se,podizu glasove kao da ce to onog drugoga savladati,snaga sile umjesto argumenta,pa ako slucajno jedno od njih prestane pricati i ubjedivati mislice da ga je onaj drugi pobijedio-van svake pameti.Izasla sam na trenutak misleci da ce se atmosfera malo smiriti,ono samo gore,propustila sam jedan dio diskusije da bi se nase drage zene izvinule jedna drugoj,ponestalo im je snage za dalju prepirku(zacudujuce da clanovi glavnog odbora nisu nesto ucinili-Azra je pokusavala naci kompromis,fino nam je napisala ovdje ali niko ne komentarise,mozda neki i nalaze uzivanje u svemu ovome,pa nesto se zaboga desava,kada nemamo nesto kreativnije i pametnije.Od sastanka imam stalnu jednu gorcinu u stomaku,izgubila sam volju da dodem na sastanak i druzenje a nemam pravi odgovor zasto je sve to trebalo?I sto je jos gore,ovo nije prvi" zucan "sastanak-sta je sada(ili ko je sada na redu)?Nekada bih voljela da sam ovo samo sanjala,ali nisam,danas putujem mojoj djeci i unucima na desetak dana i "napunim baterije" sa veselim smijehom i iskrenoscu koju samo znaju pruziti neiskvarena mala djeca-sviju vas pozdravljam i zelim sretan 1 maj,Emira

2010-04-23 @ 11:51:27
Postat av: NERMINA

Napokon i kritike sto su u svakom slucaju dobro i dosle jer bez kritika nema dobrog ni rada.Kao jedna od kritikovanih moram da kazem da sam i ja isto zatecena razvojem dogadjaja jer ni u snu nisam usnila da ce sve ovo izazvati onakav razvoj dogadjaja.Moram da kazem da se i ja isto osjecam kao i svi ostali sto su prisustvovali sastanku.Nazalost mi se zaista ponekad ponasamo kao djeca i sigurna sam da bi i oni bolje rijesili problem nego mi odrasli.Ja ne zelim da se branim niti cu ovdje iznositi bilo kakva moja osjecanja ali

samo zelim da iskazem moje iskreno zaljenje zbog svega sto se dogodilo.Jesmo formirali smo udruzenje da bi se druzile i pomagale jedna drugu i nadam se da ce se ovo sve smiriti i da cemo mi nastaviti sa nasim druzenjem sto je moja velika zelja.Ja vas pozdravljam i hvala za ovo pisanje i nadam se da cemo mi nastaviti sa nasim radom i druzenjem.Emiri zelim ugodan boravak kod djece sa unucima a Azri zelim sve najbolje u njenom novom domu.Svim Biserkama zelim SRETAN 1 MAJ

2010-04-25 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0